Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 23 januari 2020

En donits utan glasyr...

... var alltså resultatet av en del av den avklippta tunikaärmen... som också blev en julprydnad... och...

... vem vet vad som än blir sytt av den resterande ärmen.

Som donitstyg passar det alldeles utmärkt eftersom det inte "fransar sig".
Tunikan hade som sagt vida ärmar, mycket tyg. så jag får fortsätta fantisera om nåt. :)
Vilket är bra för huvudet, för tankarna och för händerna kanske, om det inte blir får småknåpigt pyssel, för då kanske jag blir ledsen om jag märker att mina fingrar är för styva numera...

Nä, vi fortsätter med lite större saker som man klarar av, grov järntråd till exempel och sånt :)

Och en sticksöm...
Ha en bra fortsättning på veckan! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar