Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 10 mars 2013

Vad gör Mitthobbyrum i mars?

Kollade lite vad jag skrev om ifjol. Och det var mycket om gräsfläckar som kommer fram här och där, om papperstillverkning, om pälstussar vid stallet, om kli i gröna fingrar, sneglande på fröpåsar...
Liksom nu.
Men nu är det mera snö, och kallare, så än så länge håller vi oss till vintergöromål.
Det där med papperstillverkning ligger på lur igen. Bara jag får en dag helt för mig själv så jag får breda ut mig... kavla pappersark i lugn och ro... :).

Har också traditionell brevskrivning i tankarna. Sånt borde man göra genast det ploppar upp i hjärnan. Det brukar vara nån mening med det... Liksom tanken på ett telefonsamtal. Det brukar också visa sig vara efterlängtat av mottagaren...

Men om vädret är på bättre sidan borde man ta tillvara det, så återstår att se om det ändå blir en stallseftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar