Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 5 mars 2013

Stallsturen blev kortare idag. Iskall vind och förkylning passar inte vidare bra ihop. Men fick lite hästkontakt i alla fall, så jag överlever en stund :). En fjording stod färdigt sadlad och väntade på en ryttare, så jag passade på att klia henne lite runt öronen och där tränset sitter, där det brukar kunna klia. Hittade inte den här unga fjordingdamens favoritkliställe, känner henne inte så bra :), kanske nästa gång...

Bilden på "flygande mattan på skaren" som jag lade upp häromdagen är ju en sån där snabb Paint-bild, därav de besynnerliga färgkombinationerna och ihopflytande strecken :). Är lite för lat emellanåt för att ta en riktig kamerabild för att illustrera det jag skriver om, och så är det lite roligt att "klotta" med färg...

Köpte senaste Hästfocus idag, så nu har jag nåt att läsa igen. Intressanta saker om dressyr på nordsvensk och akademisk ridning och allt möjligt... Återkommer kanske om jag hittar nåt jag "borde uttala mig om" :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar