Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 22 mars 2020

Och så var det hjort...

... står inne i farstun och fotar genom glaset... Antar de skulle ha försvunnit annars...

Nog har jag ju sett spår vid komposten i skogsbrynet, fördjupningar av små "fötter", men spåren har varit så luddiga i kanten så jag har inte sett om det är klövar (vildsvin?), rävtassar eller hjortdjur...

De här filurerna kanske också kan förklara varför jag den senaste tiden tyckt att sikten blivit bättre inåt skogen på flera ställen längs med åkern. Om de äter opp småbuskarna som funnits i mängd och massor i skogen så börjar man mitt i allt se alla trädstammar i skogen i stället för en massa buskar...

Det kan ju vara bra. Bara de inte äter opp allting...

Lite kul ändå att de är på "gårdsplan". Då är åtminstone inte vargen här... :).

Ha det gott, och hoppas ni får vara friska!
Vi får hålla avstånd och vara försiktiga, så ska nog det här viruset också dra sig tillbaka småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar