Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 3 mars 2020

Galopperande häst på veden...

... lite våryrt skuttande, var det nån som sa när de såg bilden... På den nedre vedytan har jag lite förstärkt med paint hur jag tänkte att hästen formas... men man får ju fantisera fritt.

Det hjärtat är fullt av... det ser man på bilden... vad Linus på linjen har med saken att göra då, som förra inlägget visade, vet jag faktiskt inte. Men lite kul är det med de här figurerna.

Nu har jag ju också fixat min egen qr-kod... :) just joking...
Men här bredvid till höger borde det synas en ruta med en massa streck på...
Det var nog bara ett infall jag fick eftersom jag hade själva teckningen färdig redan, så var det bara att kalla den qr-kod.
Nu måste jag ju googla på det där för att veta lite vad jag skriver om, och det går faktiskt att göra sin egen kod, bara man registrerar sig och bestämmer vad den ska ge för information...

Jag är inte alls intresserad av att göra det :).
Men att plita ihop teckningen var kul och eftersom det blev en ruta full med streck och punkter som ju qr-koderna är, fulla med en massa smått, så får det bli min "kod"...

Hoppas ni hittar nåt trevligt att pyssla med mellan allt annat...


2 kommentarer:

  1. Tänkte kommentera, men jag ser en smittsamt gäspande katt och blir så sömnig....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ursäkta för det :D!
      Ja det kan ju vara både bra och dåligt att smittas av, beror på om man är på jobb, borde göra något, eller om man har möjlighet att slänga sig raklång alternativt i någon bekväm fåtölj...

      Radera