Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 26 april 2013

En liten stund hann vi vara vid stallet idag och få en hästdos innan regnet började igen. En gammal favoritfjording fick en liten snabbrykt. Hon har blivit ordentligt putsad för inte så länge sen, så det är inte så väldigt mycket av vinterpälsen kvar, men i små "skrymslen" finns det ännu en del av den där täta varma vinterdräkten. Terapi hur som helst att få pyssla med hästen.
 (Ja, jag vet att bilden är gammal, men det är den här pälsen som fortfarande ska bort för att hästen ska bli vårfin...)

Sen när jag kom hem så tog jag tag i en större ryktborste med långt skaft och började rykta bort lite gammal höstpäls från gräsmattan... :). Några krokusar tittade fram, hoppas det blir fler färger i år, och att de sprider sig! Det är väldigt vått överallt än, men lite kan man börja putsa, så man får den rätta känslan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar