Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 13 april 2013

Bigfoot kunde han kallas, eller Stortass, eller nåt i den stilen... och ändå är den här hans minsta tass :)!
Snön håller på att smälta bort i raserfart nu. Eftersom det regnar för första gången på ett par veckor. Så snart blir det svårare att se spåren efter Bigfoot :).
Han fick en liten pizzakant idag. Det hör liksom till när det finns pizza i huset, eller om matte har ätit pizza på stan, så ska det sparas en liten kant så han får gotta sig... :).

Fåse vad det blir för väder i morgon då, om det finns nån chans att syssla med hästar. Det blir ju inte riktigt det samma om regnet öser ner, alla ryktgrejer blir ju våta. För inne i stallet är det inte samma sak, jag menar, eftersom jag är allergisk är det nästan nog en förutsättning att få vara utomhus om jag ska pyssla med hästar. Om det inte går, så får man väl ta till plan B, nåt intressant handarbete, eller nåt annat pyssel, eller kanske spela spel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar