Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 2 april 2013

Makramébälte á la 70-tal, brett så det knappast skulle rymmas att användas med vanliga jeans, men av ultratunnt nylongarn... Ett slitstarkt stickigt garn, men glänsande vackert... :). Men nån brinnande tändsticka passar inte i närheten för då säger det flosch! och allt är svart...

Det är länge sen det blev gjort, kan inte nu förstå hur jag orkade med alla knutarna! Men jag var envis och trivdes med det. Möjligen lyssnade jag på tioitopp eller nåt liknande radioprogram samtidigt. Eventuellt nån egenhändigt inbandad kassett med lite BonyM och Abba och dylika höjdare från den tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar