Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 20 april 2013

Dags för fröinventering.
Jag har ju en hel del köpta, från tidigare.
Men så har jag ju en del samlat härifrån och därifrån också.
Det händer ju sommartid att jag plockar med mig i fickorna när jag hälsar på nån, eller är i någon park nånstans.
Nu borde jag så de tidigare sorterna.
För jag tror väl att vissa frön faktiskt inte vill gro om de inte sås tidigt på våren, innan den riktiga värmen kommer, och så finns det väl vissa som ska gro mitt i sommaren...
Nåja, fram med fröpåsarna, så får man ju hoppas att man fortfarande kan tyda vad man skrivit på dem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar