Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 9 mars 2011

Igår var det ettårsjubileum här på bloggen. Ska man fira sånt?

Igår gick jag också en runda i trädgården, snögården, eller vad man ska kalla den. Där finns det nya arter som jag aldrig planterat, och nu menar jag inte ogräs... Jag hittade en is-ormbunke! Men jag vet inte hur länge den "står sig", har inte tittat efter idag om den är kvar. Vacker är den i alla fall. Men får nog gärna vissna bort innan bildens vildflox skjuter nya skott ur marken :).

1 kommentar:

  1. Fin bild att 'fira' med! Grattis på 1-årsdagen.

    Intressant det där att samma mönster kommer så ofta i andra sammanhang i naturen, som just isformationer och frost på fönster ofta ser ut som blad, någon kaosforskare skulle säkert ha något att säga om det.

    Verkar bli farligt, i dessa tider, om det skall skjutas från marken...

    SvaraRadera