Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 24 mars 2010

Tro det eller ej ...
... det blev en ridtur idag!
Jag hade kanske drömt om fina prestationer i stilig dressyrstil, men jag fick konstatera att jag sitter snett och stör hästen med min snedhet... Jag vet ju att jag sitter snett till höger när jag kör bil också, av någon anledning. Därifrån kommer åtminstone en del av min sneda sits. Men jag vet också att det går att arbeta bort, om man är konsekvent och medveten om det. Även när man kör bil! Jag har jobbat på det tidigare, men under vintern har det liksom "tasmast". Nu får jag ta tag i det igen!

Hur som helst: vädret var toppen! Jag blev svettig redan av ryktningen... men sen fläktade det lite ute på banan så det blev alldeles lagom!
Och det bästa sen, när man hör hästen frusta upprepade gånger och den liksom slappnar av och hittar en jämn takt...
Vinterpälsen hade jag med mig hem, åtminstone en del, men så länge det finns snö går det att "skrapa" bort hårtussarna av kläderna.
Med mig hem hade jag framför allt en må-bra-känsla, och en längtan till mera motion!

I morgon är det porslinsmålning igen, nu för sista gången denna termin. Borde få en kruka färdig, men har lite svårt att ta tid. Det är ju den där tiden i ateljén som saknas...
Men här i mitt hobbyrum får jag planera hur mycket som helst! Och det är roligt!

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Nu kom jag in hit! Det ser bra ut dethär!! Det är bara att keep-going och se vart det bär!!

    SvaraRadera