Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 28 mars 2010

Besökte en intressant trädgårdsblogg för någon vecka sen (ja, jag har ju besökt den otaliga gånger tidigare, men just den här gången...) och hittade där helt fantastiska bilder på olika planteringsbord ute i trädgården. Den ena mysigare än den andra. Och jag tänkte visst, det ska jag ha till sommaren! Men var? Och nu har jag utsett en möjligt plats i mitt favorithörn.

Jag fotade stället så jag skulle få börja planera ordentligt... det är bara det att det är fortfarande ca 70 cm snö där bordet ska stå.


Blomstegen har fortfarande två avsatser under snön... men alltså: på andra sidan dörren skulle ett litet planteringsbord med tillbehör passa.

Nåja, jag får nog vänta några veckor innan jag kan skrida till verket. Men under tiden kan man alltid kolla in de fina bilderna på trädgårdsbloggen, mineden.blogspot.com, och skissa på egna planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar