Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 20 mars 2010

Nu har jag faktiskt köpt Musta multa. För säkerhets skull. Jag kan ju plötsligt bli på hugget att plantera nåt!
Sen har jag ju faktiskt två nya ytterkrukor, egenhändigt målade på porslinskursen. Dem kunde jag använda när jag planterar mina dahliaknölar från ifjol. Jag var ner i källaren och såg att åtminstone en knölsamling såg helt bra ut, kunde ev. delas på två mindre... Det är säkert hög tid att ta itu med det nu.
Men ikväll är det glass som gäller. Och ett sprillans nytt Gripenbergs korsord!
Det är lördagskväll det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar