Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 11 mars 2010

Så varför är jag här?
Ja, i verkligheten har jag ju inget hobbyrum. I verkligheten är mitt hobbyhörn bara ca 2 m2 stort. Om man inte räknar med ett utspritt "lager" som består av kassar och lådor fyllda med diverse... Men fastän mitt hobbyhörn är litet, så skulle innehållet fylla minst 30 m2, om man räknar med alla idéer som finns. Drömmen om ett hobbyrum, en ateljé finns, och fick mig att öppna eget här.
Jag har förstått att utrymmet är så gott som obegränsat här. Det känns bra.
Fast lite ansvarsfullt också. Jag vill ju bara ha må-bra-innehåll i mitt hobbyrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar