Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 16 januari 2014

Porslinskatt? Nä, men kissen skulle målas på porslinstavla! :)
Det var nära att porslinsmålningskursen inte alls skulle bli av, men kanske, kanske vi lyckas få ihop tillräckligt stor grupp om vi dessutom flyttar kursen till en annan veckodag så... Återstår att se.

I så fall får jag plocka fram mina färger och porslinskoppar och så den där kattstamtavlan då, föstås, och börja samla inspiration.

Far väl till stan och kollar lite loppisar i morgon, som jag brukar på fredagar, så fåse om jag hittar nån omålad kopp av bra porslinskvalitet... Inte för att jag behöver fler, men...

2 kommentarer:

  1. Dina koppar blir ju så fiina :) Du måste bara fortsätta...

    Lotten

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... det är ju så roligt när man väl får framplockat tillbehören och har tid att sitta med penseln! Plötsligt så märker man att man borde ha skalat potatisen för länge sen och tagit brödet ur frysen och ringt det där samtalet före kl. 16 och hängt upp tvätten... och så är det läggdags... :)!

      Radera