Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 10 januari 2014

Äntligen lite vitt på marken!
Visserligen kom det köld också, men hellre lite köld än den gyttjeväg man hamnat att köra den senaste tiden, med vinterdäck som gräver ner sig extra djupt i lervällingen... och drar bensin...
Hästarna blir kanske lite extra pigga av snön och kylan. Men kanske det lugnar sig småningom.
Hästmätaren är på noll, fast jag just kom från stallet. Saknar den positiva närkontakten. Fåse om det lyckas ordna sig med nåt sånt, och ridturer. Har inte hittat rutinerna än efter julhelgerna. Men kanske sen...
Tills dess kanske jag får nöja mig med att sticka hästskomuffar eller måla hästar på nåt porslin... Vilket blir klart först?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar