Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 18 januari 2014

Favorit i repris :).
Minus 20 grader ute, ren vit snö, långa randiga mattor. Måste bara få skaka av dem där ute!
Känns så rätt, så länge det är trasmattor helt av tygtrasor.
Däremot kunde jag inte vara lika våldsam med de nya gångmattorna jag skaffade till jul, för där finns plast inblandat med tygtrasorna. Jag tog ut dem direkt i snön och skakade dem snabbt men försiktigt innan jag hängde upp dem på vädring. Sen efter några timmar när jag tog in dem gällde det att vara försiktig och inte bryta dem alls, för då skulle den -20gradiga plasten spricka sönder.
Men som sagt, de riktiga trasmattorna fick sig en rejäl omgång i snön, och jag tror de frustade glatt över de friska och rena snökristallerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar