Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 5 januari 2013

Fjordingman i farten, men jag hann ta en bild, sådär som man ska ta en fartbild, man följer med det rörliga föremålet och så blir bakgrunden charmigt suddig. Nåja, ingen kvalitetsbild. Men kvalitetstid nog!! Vid stallet, med hästar i närheten, frusningar, busande tvååringar (fjordingar, alltså)...
Att man kan må så bra just den stunden!

Sen frös jag lite eftersom jag inte var den som motionerade på hästryggen, men sånt får man råda bot på med att hoppa och skutta på stället, eller mocka lite snö invid ridplanen eller nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar