Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 23 april 2010

Den här har jag ännu inte sått i år. Men ska. Absolut. Trots att den har svårt att hinna bli till nåt när frosten kommer så snabbt sen. Den är bara så förunderligt utformad. Vem har hittat på nåt så fantastiskt?

Under den senaste veckan har det blivit en del stallsturor.
De gör gott. Även om jag kanske har lite värk här och där dagarna efter :). Man måste ju träna upp sig för att klara av allt trädgårdsarbete sen, vet ja! När det äntligen blir så varmt att man kan börja göra nåt på allvar. Fast jag gör mest på skoj. Som när jag tog en tur till det som jag fantiserar ska bli ett planteringsbord. Jag sopade bort lite torra löv, kollade lite vad som var ruttet och måste tas bort, och vad som relativt enkelt kan fixas. Charmigt hur som helst. Hörde att bordet är hemtillverkat för upp emot sjutti-åtti år sen... eller mer! Fåse om det blir nåt. Redan tanken ger mig energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar