Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 5 april 2010


Annandag påsk...

... hade ju tänkt mig videkissor in till påsk, men hittade inga här runt vårt ställe. I lördags såg jag nog några nära påskbrasan, men det var där, och då hade jag redan tagit in vanligt björkris att hänga de målade påskäggen i. Men med fjädrar och tallkottepåskkärringar i blir även det riset hur vackert som helst.
Videkissebakelserna blev inte så fina, och jag använde bara vanlig kakbotten, men idén har jag alltså dokumenterat. Roligt att det så enkelt går att göra nåt så gulligt som videkissor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar