Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 4 juni 2013

Snart är det dags för gänget att få springa ut på större "vidder" igen. Vad de ska njuta!!

De närmaste dagarna har det varit lite för hett dagtid att ha hästarna att jobba. Men i stallet var det svalt häromdagen när vi tog en mockningsrunda för att inte glömma konsten :). För det mesta är allt färdigt städat när vi tittar in dit, men vi lyckades få en liten gym-tid, vilket behövdes för min del. Gratis gym är inte alls illa :)!

Idag lär det också bli stallstur. Mot kvällen då, återstår att se om jag också får chans att ta mig en tur på hästryggen eller om det blir att gosa om nån sötnos... :)... låter som om jag var tonåring och inte det tredubbla i ålder :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar