Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 26 juni 2013

Miniplanta får stöd av stenbumlingar.
En liten sötnos från massådden som jag anar är en ny sort jag inte haft förr fick en egen liten kruka, men jag tänkte att jag måste ge henne lite extra skydd, hon är ju endast en centimeter, så jag placerade ut en del små stenar runtom i krukan så inget störtregn eller någon orkanvind skulle få förstöra henne.
Fåse vad det blir till :).

Var till grannbyn på en simtur i ett sandtag ikväll. Varmt, kvavt, lagom att doppa sig. Men just när jag fått bytt till torra kläder började det regna. Vackert varmt sommarregn. De som ännu var i vattnet tyckte bara det var roligt. Sen när jag svängde in på gården igen mindes jag tvätten jag hängt ut just innan jag for. Hann precis ta in den halvtorra tvätten innan regnet hann till oss också.

Trädgård, simtur, varmt regn, mygg... Det låter precis som om det är sommar nu! Bäst att njuta innan hösten är här :)!

1 kommentar:

  1. Låter skönt med simtur - det har jag kvar än ogjort. Och hösten kommer väl passligt tills jag får semester med den här farten! :)

    SvaraRadera