Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 11 april 2012

Vårvindar friska... men inte leka och viska.
Men så ska mycket snö bort också ännu... så då får väl vårvindarna ta i lite.

Hästmätaren som var lite för nära noll i början på veckan fick en liten påfyllning igår när det blev lite stallspyssel för min del. De som jag hade som sällskap pysslade med en av de minsta hästarna, så jag räfsade lite och putsade lite ryktborstar... allt för att få vara i närheten och tänka hästigt.

Jag trodde tidigare att jag skulle få tid för en ridtur inne i veckan, men den planerade ledigheten blev aldrig av, tyvärr. Men den som väntar på något gott...

Hoppas på mycket häst i helgen, kanske tom. som åskådare/åhörare på en ridkurs i akademsik ridkonst! Så länge det finns hopp finns det liv.
Ibland är det tyvärr mycket annat också än hästmätaren som ska fyllas på, tas omhand, fixas, men den som väntar på något gott... sa jag visst redan :)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar