Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 17 april 2012

Här är Easter-Jedwards! Alltså ett påskgräs som friserats så att om man följt med lite eurovisionstävlingar och andra "pop"program de senaste två åren så får man automatiskt associationer till

... en av de riktiga Jedwardsen! Det här är troligen Edward enligt bildens namn när jag sökte fram den på Google, bilden är alltså lånad därifrån, inget jag själv tagit. Nu är det ju svårt att säga vem som är vem, eftersom de verkar vara tvillingar. Utan att googla (jag är ju ingen expert på dem) så tror jag mig veta att den ena heter Jed, eller John, och den andre Edward, alltså blir det Jedwards. Och när de uppträder så är det för det mesta spralligt, färgstarkt, glatt, energiskt och sprudlande. Vad man annars ska anse om dem lämnar jag åt var och en att själva avgöra.

Och vill man veta mera så finns det alltid Google! Denna bild torde vara från en blogg som enbart handlar om Jedwardsens framtåg, hyss, uppdrag, uppträdanden, kläder, frisyrer... osv. Jag lärde mig på den bloggen också att de faktiskt inte alltid har luggen på topp, ibland slokar den, utan att de själva skulle se så värst ledsna ut... Nog om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar