Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 13 april 2012

Mitt i utbrytande flunssa med rinnande ögon, näsa och sjuk hals samt på gränsen till stegring. Bästa sättet att glömma det?
Mitt recept: En häst, en hästskötare som småpratar med sin häst, hästen svarar då och då med ett frustande, en varm och (ibland) solig stallslänga, en räfsa att putsa med lite här och där, en träbänk att vila på emellanåt och så allt det där som är...

...Våren:
Fåglarna kvittrar, ormvråken ropar sitt krii, krii bakom stallet uppe i talltopparna, nånstans börjar smältvattnet rinna ljudligt ner i ett dike som fortfarande är fruset, och om jag inte tar fel så var det tofsvipan som jämrade sig över att det ännu finns så mycket snö där boet brukar vara... Det är vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar