Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 12 april 2012

Fjordingmule i vårvädret. Jag skulle också rynka på näsan om jag var tvungen att vara ute i detta slaskväder dag och natt... Men så har jag heller ingen specialkonstruerad hästpäls som "klimpar" ihop sig vid regn, så att det bildas en massa små "avrinnings"-pälstussar som leder bort det våta från hästkroppen så det i stället rinner ner på marken...
Och så lyser ju faktiskt vårsolen riktigt varmt och skönt alltemellanåt, om än inte just idag...
Saknar hästkontakt. Mår inte bra av bristen. För mig är häst en måbravara :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar