Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 23 maj 2010

"Hej, min mammas fina hästsvans fanns visst här på bloggen för en tid sen. Nu tycker jag det är min tur! Är den inte fin?
Jag är en ganska liten kille än, ca ett och ett halvt dygn bara, men ni skulle se min galopp! Speciellt när min stora tjejkompis retar upp mig och rusar runt i hagen!
Vilken ras jag är? Norsk fjording, såklart!"

Som ni förstår har både trädgård, inomhuspyssel och mycket annat kommit långt nere på listan, när den här charmören visar upp sina krumsprång...

Men solen sken lite idag också, och till och från kastade jag blickar på blombänkar, stenpartier och järngrytor som ska fyllas med jord och blommor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar