Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 30 mars 2012

Inställd ridkurs, jag får försöka tänka själv.
Ifall nån minns att jag skrev om en ridkurs som skulle ha varit i början av mars och som jag hoppades få ut mycket av, speciellt angående min sits och andra basicsaker, så blev det för få deltagare så den blev inte av.
Nu får jag alltså försöka själv, tills jag hittar nåt liknande som jag kan hoppa på.
Om man verkligen vill satsa så finns det ju förstås allt möjligt även på längre avstånd, men jag har ju inte tänkt rikta in all ork på att förkovra mig heller. Det ska inte bli nån "karriärs"tanke i det hela.
Jag får försöka tänka på motion, stretchning, rätt sorts övningar, och humör.
Tills nåt dyker upp i knutarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar