Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 26 mars 2012


Första terrängturen på några år! Jag vågade! Visserligen lugn skritt, tre hästar på rad, på mjuk skogsväg (som tyvärr erbjöd lite nysnö-styltor emellanåt). Men jag klarade av det, och trots rädsla och oro, så njöt jag maximalt längst inuti mig, och lyxkänslan efteråt höll i sig!

Jag vet att jag haft den här bilden förr... men vad gör man när det är så gulligt... trodde ni det är ett föl?... nej, faktiskt är hon redan snart 20 år... min favorit. Gyllene hovar och "guldpannband" och gyllene päls :).

Jag låter som en liten hästtjej som tittar på ponnyakuten varje söndag :D! Och så är man 50+ och tittar på ponnyakuten varje söndag :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar