Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 31 mars 2012

Flush and go revs i frimärksstora bitar i lite vatten, och på trettio sekunder blev det risgrynsgröt av det hela! Nu har jag pappersarken i press eftersom jag missade det där med att pressa dem medan de torkade. Fåse om de går att använda till nåt!

Det där att använda gammalt och göra nåt nytt av det, återanvändning, är faktiskt nåt som tilltalar mig, jag mår bra av sånt, om det bara går att använda till nåt sen när man gjort om det. Man mår bra av att göra nåt, att tillverka nåt, att tänka, fundera, fantisera... Lite som Måbravara fast kanske ännu mer... Nåt jag gärna skulle utveckla mer och syssla med en stor del av tiden! Det finns ju redan i stort sett allt som vi behöver i vår värld, så man borde bara göra sånt som det kan bli för lite av ibland, sånt som förbrukas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar