Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 26 februari 2011

Den här damen visade sig från sin bästa sida idag. Just idag när jag nog "beställt" en ridtur, men tvekade in i det sista, kände mig osäker, det är ju så blåsigt väder, alla chanser att hästarna hittar orsak att studsa till i olika hörn och när man minst anar det. Jag höll på att ge efter för osäkerheten. Otroligt vad man kan "peppa sig" på ett negativt sätt...
Men fjordingen med de gyllene hovarna (jag har ju pratat om henne tidigare) var säker och lugn och lyssnade. Bara när jag inte gav henne nån uppgift så låtsades hon hitta hörester som blåst från hagen in på ridbanan, och blev lite envis. Men hon verkade gärna ge sig när jag gav henne nåt annat att fundera på. Som om hon ville säga: jag vill inte ha tråkigt, så om du inte ger mig nån uppgift så hittar jag på nåt själv, och då frågar jag inte dig först :).
Terapi till max! Och vädret var lagom, för en gångs skull!
Lyx till max!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar