Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 9 februari 2011

Har jag förresten berättat vad jag läste att Winston Churchill lär ha sagt? Han sa nåt i stil med: There´s something about the outside of a horse that is good for the inside of a man.
Därför kan man prata om ridterapi och hästterapi. Kanske inte lika för alla eller lika intensivt, men nåt finns där som tilltalar människan eller en del av henne.

I morgon ska jag måla porslin. Blir det nåt flummigt penseldrag med olika färger? Eller en fjording på en "filkopp"? Eller kanske en lurvig stortass på en burk med lock? Vi får se... Terapi det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar