Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 1 januari 2011

Ett Nytt År med nya möjligheter, brukar man säga...

Jag avslutade det gamla med att pulsa i snön, eller rättare sagt sitta på en häst som pulsade i snön... Kyligt, stelt av alla kläder, och ovant efter en alltför lång paus. Men fjordingens frustande sade mig att det är ok. Vi fortsätter in i det nya året, hur det än blir.

Idag har jag inlett det nya året med att pulsa i snön, själv. Tillsammans med en annan familjemedlem gjorde vi snöänglar (huh, att försöka komma upp ur snödrivan efteråt utan att förstöra ängeln!! man sjunker ju bara djupare och djupare i snön ju mer man jobbar!!) och sen gjorde vi en stor hälsning till alla kråkor eller andra flygare som seglar över vår åker: Gott Nytt År! med snöängelsbokstäver: släng dig i snön och försök få det att se ut som rätt bokstav...

Alltid får man ju lite motion av sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar