Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 28 januari 2011

Hallå, var det nån som talade om en snögalopp??... Jag är med!! Finns det dessutom nån lämplig kille att bråka med såhär man mot man så... gärna för mej! Jag är inte rädd för lite snö i näsan eller öronen eller... Låt mig bara testa mina snabba vänstersvängar med huvudet, sådär, nu är jag klar! Vem vill vara först med att få ett nafs i nacken? Iiiihhh!
Den rena vita snön inbjuder till bus, om man inte som människa redan är trött efter snöskottningen förstås... Och för fjordingarna i hagen kan en lite större snöklimp som plötsligt faller ur ett träd i närheten bli en lämplig orsak att rusa iväg i full galopp till andra änden av hagen. Äh, jag var inte alls rädd, där lurade jag er allt! :) Kom igen! Försten till grinden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar