Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 24 maj 2013

Det är vackert och lockande grönt igen. Den välsnaggade "greenen" sträcker sig så långt som mularna når utan att de nuddar vid eltråden... Gott med grönt. Och hälsosamt. Om man inte råkar vara allergisk...

Tog en stilla kvällspromenad ikväll. Till stallet förstås. Pratade med både större och mindre hästar. Men de var nog lite distraherade och var inte så koncentrerade på mig. En del av dem väntade på kvällshö så de bara såg förbi mig mot den annalkande hökärran. Resten väntade på att få komma in till sitt hö och sin havre, så de hade inte heller nån ro att stå och småprata. Dessutom var myggen besvärliga för första gången denna sommar. Men en liten minihästdos fick jag i alla fall.

I morgon ska jag spana in stafettkarneval-inmarschen som väl visas på nätet. För att kolla om man ser en viss maskot där, känner igen färgerna och hatten...! Man minns tillbaka på tiden när man själv var där. Jag sprang inte, men ropade och hejade så jag var hes efteråt. Och sen var det ju Borgbacken och "ropa i bergodalbanan" också... Roligt med ett sånt evenemang, med så många färgstarka ungdomar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar