Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 3 september 2012

Vackert väder ute. Mycket flunssa inne. Men man kan ta ett par minuter då och då i trädgården och samla frön till nästa vårs massådd!! Återkommer kanske och berättar om årets överraskningar i massådden, måste bara bli lite säkrare först... vad som egentligen kommer upp :)!

I övrigt hoppas jag på fortsatt vackert väder, nyladdade batterier i kamera och mig själv, och trevliga hästmotiv i närheten! Och naturligtvis ska det bokas in en tur med stallskläder och stallshumör och någon trevlig fjording, eller kanske fler, att träna lite horsemanship på!

2 kommentarer:

  1. Hej på dej, ny läsare anmäler sig! Jättetrevlig blog du har, och oj va härliga fjordingar du har fotat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, å va´ roligt att du gillar bloggen! Visst är fjordingarna härliga... tror nästan jag måste stänga datorn en stund och söka reda på en att prata me :)!

      Radera