Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 31 juli 2011

Fjordingföl, blåklocka, sommarväder, hästhage...
Det kan hända att den här bilden har varit med förr, men vissa bilder tål att tittas på flera gånger. Har jag tur, får jag hälsa på de här och flera andra fjordingar i morgon!
I fredags var det ridtur igen, i värmen. Men flugorna och myggorna höll sig rätt bra på avstånd. Och det fläktade skönt mellan varven. Jag riktigt kände hur fjordingen jag jobbade med längde på stegen, njöt för fullt, när vi jobbade med vinden i ansiktet.
Det blir inte mycket på dator i den här värmen. Man vill ta vara på vädret. Det lär ta slut snart, om "gamla märken stämmer". Det är ju så när man bor i ett land med fyra årstider. Tack och lov bor man här! Det skulle ju kunna bli tråkigt annars!
Ännu en vecka jobb, rätt intensivt sådant, tror jag, sen två veckor semester. Om det blir som planerat. Fåse hur mycket häst det blir, hur mycket kattungsbus, hur mycket trädgårdspåtande (massor...), hur mycket bärplockning, hur mycket skolklädersshopping, hur mycket... glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar