Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 23 juli 2011

Sommarvärme. Jobb. Ingen trevlig kombination. Kanske. Men glass kan man köpa varje dag att äta på hemvägen, förstås. :)
Hästarnas vattenbaljor ska fyllas på, jämt, men det är skönt att "klotta" i vatten när det är varmt... :)
Kvällstid är det behagligt väder att ta en titt i hästhagen, kanske ta en hopprunda på banan över bommar och cavalettin, utan häst... det är ju motion! Och alla hästtidningar av värde poängterar ju nuförtiden hur viktigt det är att ryttaren också får motion!
Häromdagen agerade jag draghjälp åt en tveksam shettis :) (med ryttare), men det var bara det att jag måste hela tiden kolla bakom mig så han inte var för nära. Det busfröet kan ju få för sig att nafsa mig där bak :)! Jag vill ju inte bli arg på en sån charmant kille :).
Kanske jag kunde ta hjälp av en fjording nästa gång, rida före och lura shettiskillen att hoppa och ta några volter i trav? Man vet aldrig vad man kan hitta på...
Men idag är det nog rekordvarmt, så inget spring, vi satsar på sim i stället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar