Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 16 juli 2011

Lollipopen har blivit tre. Roligt!
Den vita rosbusken är rejält ansad. Behövdes.
Borstnejlikorna är mörkröda. Vackert!
KeramikFranklin-sköldpaddan har sällskap av klarblå bergsklint, skinande vit prästkrage och orange-mörkröd indisk fingerört samt det rödorangea emaljämbaret med blåa lobelior och gula och blåa penséer. Ser ni fotot som jag inte har laddat upp? :)

Men hästbrist har jag. Fjordingbrist. Även om jag var till hagen igår och pratade med dem. Mest funderade jag med en av de äldsta fjordingdamerna, hon fick lite extra gräs av mig medan vi funderade på... medan jag mindes senaste ridturen... och värmdes av kontakten, samförståndet, samarbetsvilligheten...
Det skulle vara på plats med en tur igen. Senast måndag, kanske...

2 kommentarer:

  1. Borstnejlikorna.. jag vill å haa... har inga sådana ännu som blommar. Du borde komma hit och ta en titt så vi sku få några bra ideer ;)...
    Kanske det vore dags med promenaden i parken ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa-a, verkligen, speciellt nu när det är så mycket kryp som flyger i luften :)... Men jo, fåse, när det kan bli av, bra att du påminner mig om vad jag lovat :)!

    SvaraRadera