Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 12 februari 2013

Mätt fjording njuter av eftermiddagssolen. Ja, det syns nästan att han lyssnar på mitt småprat, örat är vänt mot mig :). Jag kan ju inte låta bli att prata med dem, medan jag går förbi.

Tyckte att det blev för mycket handarbetsfokusering nu i mitt hobbyrum :), så jag måste sätta in en fjordingbild. Det blev en stallseftermiddag idag också, liksom igår. Det känns så rätt att stå där och rykta en häst, eller att vara med som sällskap när stallskompisen är på promenad med en av de minsta hästarna.

Det märks på allvar nu att våren är på gång. Inte bara att solen värmer rätt så skönt. Men också att fjordingarnas vinterpäls börjar lossna. Snart har småfåglarna massor med pälstussar till sitt bobyggande. Antar de är speciellt glada för de mjukare pälstussarna som lossnar strax bakom öronen, eller under pannluggen :). Så ju mera jag ryktar, desto nöjdare fåglar... :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar