Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 1 februari 2013

Fjordingtatuering. Gjord nån gång i somras. Med vanliga tuschpennor (barnvänliga). På ovansidan av en hand, minns inte vems :). Det var roligt att rita! Sånt skulle jag kunna hålla på med en hel del, om den som ska "tatueras" håller sig stilla länge, vill säga...
En tatuering blir på nåt sätt mera levande än när man ritar bara på papper. Förstås, eftersom ytan rör sig hela tiden :).

Jag tror jag tar en promenad mot stallet, saknar ljudet av frustningar, hovknarr i snön och den kännspaka färgen av fjordingar i mörker :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar