Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 26 oktober 2012

Minns ni än den tiden när det var grönt på marken? :) Det verkar så länge sen, men kanske det var igår... Nu har man redan hunnit skotta en hel del snö. Och nånstans ute i det vita finns ännu några blomkrukor och dylikt som borde plockas bort... Men det lär väl nog smälta bort än, eller vad tror ni? Jag ska ju nog få upp morötterna ännu. Luciadagen 13 december är rekordet hittills för morotsskörd. Få se vad det blir i år?

Fick äran att ge middagshö åt hästarna idag. Det var plötsligt inte så lätt i den djupa snön. Och att ta sig fram på oplogad väg. Vart försvann min kondis?? Nåja, om det tänker snöa såhär hela vintern så lär jag nog få motion. Men en hälsosam tankeställare fick jag. Dags att ta vara på rörelseförmågan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar