Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 2 juni 2017

Levande emoiji...

... som räcker ut tungan.
Det har inget att göra med klimatavtal, franska presidenten, jordbävningar eller nyutexaminerade studenter.
Alls.

Det var bara en kul bild på vår lilla "bäbis" och så kom jag på att det ju är en emoji!
Från början tror jag den kom till användning när jag messade med familjens yngsta som var på resa och jag tänkte plocka in fräsiga emojis i meddelandet för att piffa upp det, men min märkunderliga telefon godkände inte vilken emoji som helst, det blev bara en ruta i messet, så jag tänkte jag skickar en bild för säkerhets skull. Och så blev det en lurvig emoji som tvättar sig! :)

Nu har jag inte mer att skriva.
Ute blåser det så hårt att man inte ids göra några stordåd där. Risken finns att man får ett halvt växthus i huvudet, eller en takplåt, eller nåt annat som råkar ligga tillräckligt löst och i rätt vinkel för att bli bortförd av stormen.

Håll i hatten och ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar