Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 16 juni 2017

hatt eller korg eller ...

... nåt helt annat?
Strumpbyxor klippta på ett speciellt sätt och sen virkade - stickade - virkade...

... det här skissade jag upp för att kunna visa systemet...

Roligt, trevlig terapi, och bra att få undan strumpbyxorna vartefter de gick såpass sönder att man inte ville ha dem mer. Nu använder man inte strumpbyxor igen på ett antal månader så projektet avslutas härmed... tror jag...
Fortsätta kan man alltid om man tycker att man vill...

Men vad jag ska använda slutresultatet till har jag ingen aning om :). Ett mindre problem...
Ha det gott med era projekt, färdiga, halvfärdiga eller ännu inte påbörjade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar