Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 17 juni 2017

Årets guldbagge :)!

... går till den gula rosenroten!

Jag var rätt glad att jag inte var där sen när den startade och flög vidare...

Det är aningen läskigt att få närkontakt med större, flygande baggar, de är så skarpa...
Tidigare idag skulle jag sopa upp nåt spånskräp på gårdsplanen så jag hämtade trappborsten och en snöskyffla som stod och väntade på nästa snö. När jag skulle börja sopa undrade jag vad jag hade för konstigt skräp i handen och så var det en stor hemsk svart skalbagge som helt klart suttit på skyffelskaftet och sovit... Fy vad jag blev rädd, kändes inte alls trevligt...
Men de är fina när man har möjlighet att kolla in dem på nära håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar