Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 5 september 2013

Paulian överraskar... den blåvita... igen.
Jag blir så glad över blåvitt :)!
Att jag dessutom inte precis skött henne bra gör mig extra tacksam över hennes fina blåvita blommor som nu lyser upp fönsterhörnet, just bredvid spetsgardinen.
En i familjen som tillhör den äldre generationen, den över 80, sa när hon såg paulian, att hon nog brukar slänga bort sådana här krukblommor som inte ser ut att må bra längre... Men hon tillade, kanske man borde ge dem en chans ändå...
Ett litet blåvitt hörn i köket som får mig att känna lite glädje även om humöret annars råkar vara i botten...

2 kommentarer:

  1. Och du fick det fångat på bild också! :)
    Märkligt då ofta knopparna är så fina, nog blommorna också, men knopparna ....

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) ja, jag tittar ju inte till dem varje dag så ibland kan man ju missa nåt viktigt! Samma gäller i trädgården...

      Radera