Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 1 september 2013

Hästmassage har stått på agendan. Kurs :). Och allmänt prat med hästar. I hagen :). Och ryktning :). Och barbacka på ridbanan :). Och mellanmål åt hästarna :). Och har de vatten så det räcker? Terapi.

Ändå är jag inte nöjd?
Hästmassage blir det mer av, kursens andra del. Och sen praktik. Så mycket man vill. Vilket ju är bra.

Är nog tydligen inne på en kursändring själv... Har månne med åldern att göra.
Undrar var jag står om fem år? Men det löns det inte att fundera på, idag är jag här och har man med hästar att göra ska man leva i nuet för att inte missa nåt. Så mitthobbyrum är väldigt mycket ute vid stallet och i hästhagarna. Däremellan drar jag upp lite ogräs, planerar ett nytt hörn i trädgården, gläder mig över eternellerna som bara blommar och blommar, praktmalvan som är verkligen praktfull, och ... och...

2 kommentarer:

  1. och... Det är ju positivt så länge det inte blir åck! Hmmm om det är det som är att humma, då kan jag det också! ;) Positivt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåja, åck finns det nog åckså... men det brukar jag glömma så länge en häst finns i närheten att pyssla med. Och humma... jag kom att tänka på "hummani hei" med Tapio Rautavaara, en gammal favorit... he finns mang slags humma... :)

      Radera