Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 20 juni 2012

Fyra trikåblusar i oliv, lila, svart, gråblå. Viskos. Kan det virkas till nåt?
Återstår att se. Detta var i alla fall dagens första, tidiga projekt lite före kl. 9.
Nu söker jag den slutgiltiga idén.

Tills dess får jag glädja mig åt rester av morsdagsminirosen i farstun.
Minirosen klarade inte min behandling, alla blommor bleknade, bröts av, blev till en fin liten minibukett! Helt perfekt som stilleben bland träkäppar, plåtfat och annat udda på farstubordet:)!
Själva minirosen är omplanterad i större utekruka och mår prima av alla nya blad att döma. Hoppas den samlar krafter nu för att kunna övervintra nånstans i något hörn av trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar