Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 12 juni 2012

Bonsai-fläderbusken har fått sällskap. En Clematis Alpina har flyttat till dess fot (bilden är tagen när fläderbusken just beskurits och fått bonsaiträds-utseende, men innan klematisens plantering), och kommer att få klättra uppför den medsols vackert vridna stammen. Ska bli spännande att se om Clematis överlever min plantering, den kommande vintern och min i övrigt omilda hantering. Blir alltid nervös över nya sorter. Alla pratar om sin vackert blommande Clematis, fåse om jag blir lika odräglig :). Även om klematisen inte är min...
Intressant med nytt, hoppas ägarinnan får chans att från sitt rums fönster se den blomma. Jag har i alla fall googlat och försökt ta reda på hur man ska förfara vid plantering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar