Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 30 oktober 2011

Solroslampa av - på. Vem tänder ljuset?
Det kunde vara en bild ur en fotogaferingslärobok från 70-talet. Så ser det ut utan blixt, och så här ser det ut med blixt. Så nu vet ni varför man ibland ska lägga till blixten fast solen skiner :)!

Igår sken solen vackert. Och det var helt fantastiskt att kunna ta en hel eftermiddag i stallsmiljö.

Förmiddagen tillbringades också delvis i stallsmiljö, men inomhus då.
Vintersäsongen inledd: höstens första mockningsrunda!
"Och vad är det för trevligt med det?" undrar kanske någon. Jo, jag tänkte först, efter ca en halvtimme, att jag nog borde ta en tur till ett gym och få lite ordning på musklerna, jag var alldeles darrig i armarna. Men sen i nästa ögonblick tänkte jag, det här är ju gym! Små lätta rörelser, inga stora vikter, men många upprepningar. Precis det man ska göra för att sakta men säkert bygga upp lite styrka i armarna! Så då är jag på gym då! :) i stallsmiljö, där jag trivs!

Så jag hoppas på att få chans att fortsätta med det, lite då och då!

Vad det blir idag vet jag inte än.
Gripenbergs korsord i något skede.
En stallsrunda i något skede.
Kanske lite virknål och garn runt en sten, i något skede, har plockat fram ett par stenar som kunde passa.
Dagen är ju en timme längre... eller är den... så man borde ju hinna med nåt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar